Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa-Ochota

PL-Warszawa: Szczepionki

2011/S 21-033845

Untitled Document

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Dostawy
SEKCJA I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJĄCA
I.1)
NAZWA, ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE
Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa-Ochotaul. Szczęśliwicka 36Do wiadomości: Edward Niedzielski02-353 WarszawaPOLSKATel. +48 228225281E-mail: zamowienia@szpzlo-ochota.plFaks +48 228225281
Adresy internetowe
Ogólny adres instytucji zamawiającej http://www.szpzlo-ochota.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnegooraz Dynamicznego Systemu Zakupów) można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktukontaktowego
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: jak podanowyżej dla punktu kontaktowego
I.2)
RODZAJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJĄCEJ I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI
Podmiot prawa publicznego
Zdrowie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
OPIS
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą
Dostawa szczepionek - 22 zadania.
II.1.2)
Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostaw lub świadczenia usług
Dostawy
Kupno
Główne miejsce realizacji dostawy SZPZLO Warszawa-Ochota, ul. Szczęśliwicka 36, 02-353 Warszawa.
II.1.3)
Ogłoszenie dotyczy
Zamówienia publicznego
II.1.4)
Informacje na temat umowy ramowej
II.1.5)
Krótki opis zamówienia lub zakupu(ów)
Dostawa szczepionek dla dzieci i dorosłych - 22 pozycje, z których każda stanowi odrębne zadanie.
II.1.6)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33651600
II.1.7)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Nie
II.1.8)
Podział na części
Tak
oferty należy składać w odniesieniu do jednej lub więcej części
II.1.9)
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych
Nie
II.2)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA
II.2.1)
Całkowita wielkość lub zakres
Bez VAT 1 021 912,00 PLN
II.2.2)
Opcje
Nie
II.3)
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN REALIZACJI
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia):
INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI
CZĘŚĆ NR 1
NAZWA Szczepionka
1)
KRÓTKI OPIS
Szczepionka opisana w poz. 1 formularza asortymentowego.
2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
33651600
3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES
2 000 szt.
4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASUTRWANIA ZAMÓWIENIA
5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR 2
NAZWA Szczepionka
1)
KRÓTKI OPIS
Szczepionka opisana w poz. 2 formularza asortymentowego.
2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
33651600
3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES
50 szt.
4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASUTRWANIA ZAMÓWIENIA
5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR 3
NAZWA Szczepionka
1)
KRÓTKI OPIS
Szczepionka opisana w poz. 3 formularza asortymentowego.
2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
33651600
3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES
50 szt.
4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASUTRWANIA ZAMÓWIENIA
5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR 4
NAZWA Szczepionka
1)
KRÓTKI OPIS
Szczepionka opisana w poz. 4 formularza asortymentowego.
2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
33651600
3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES
100 szt.
4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASUTRWANIA ZAMÓWIENIA
5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR 5
NAZWA Szczepionka
1)
KRÓTKI OPIS
Szczepionka opisana w poz. 5 formularza asortymentowego.
2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
33651600
3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES
100 szt.
4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASUTRWANIA ZAMÓWIENIA
5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR 6
NAZWA Szczepionka
1)
KRÓTKI OPIS
Szczepionka opisana w poz. 6 formularza asortymentowego.
2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
33651600
3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES
2 000 szt.
4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASUTRWANIA ZAMÓWIENIA
5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR 7
NAZWA Szczepionka
1)
KRÓTKI OPIS
Szczepionka opisana w poz. 7 formularza asortymentowego.
2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
33651600
3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES
1 500 szt.
4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASUTRWANIA ZAMÓWIENIA
5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR 8
NAZWA Szczepionka
1)
KRÓTKI OPIS
Szczepionka opisana w poz. 8 formularza asortymentowego.
2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
33651600
3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES
150 szt.
4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASUTRWANIA ZAMÓWIENIA
5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR 9
NAZWA Szczepionka
1)
KRÓTKI OPIS
Szczepionka opisana w poz. 9 formularza asortymentowego.
2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
33651600
3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES
2 000 szt.
4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASUTRWANIA ZAMÓWIENIA
5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR 10
NAZWA Szczepionki
1)
KRÓTKI OPIS
Szczepionka opisana w poz. 10 formularza asortymentowego.
2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
33651600
3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES
4 000 szt.
4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASUTRWANIA ZAMÓWIENIA
5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR 11
NAZWA Szczepionka
1)
KRÓTKI OPIS
Szczepionka opisana w poz. 11 formularza asortymentowego.
2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
33651600
3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES
50 szt.
4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASUTRWANIA ZAMÓWIENIA
5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR 12
NAZWA Szczepionka
1)
KRÓTKI OPIS
Szczepionka opisana w poz. 12 formularza asortymentowego.
2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
33651600
3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES
50 szt.
4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASUTRWANIA ZAMÓWIENIA
5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR 13
NAZWA Szczepionka
1)
KRÓTKI OPIS
Szczepionka opisana w poz. 13 formularza asortymentowego.
2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
33651600
3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES
500 szt.
4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASUTRWANIA ZAMÓWIENIA
5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR 14
NAZWA Szczepionka
1)
KRÓTKI OPIS
Szczepionka opisana w poz. 14 formularza asortymentowego.
2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
33651600
3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES
150 szt.
4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASUTRWANIA ZAMÓWIENIA
5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR 15
NAZWA Szczepionka
1)
KRÓTKI OPIS
Szczepionka opisana w poz. 15 formularza asortymentowego.
2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
33651600
3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES
300 szt.
4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASUTRWANIA ZAMÓWIENIA
5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR 16
NAZWA Szczepionka
1)
KRÓTKI OPIS
Szczepionka opisana w poz. 16 formularza asortymentowego.
2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
33651600
3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES
100 szt.
4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASUTRWANIA ZAMÓWIENIA
5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR 17
NAZWA Szczepionka
1)
KRÓTKI OPIS
Szczepionka opisana w poz. 17 formularza asortymentowego.
2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
33651600
3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES
4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASUTRWANIA ZAMÓWIENIA
5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR 18
NAZWA Szczepionka
1)
KRÓTKI OPIS
Szczepionka opisana w poz. 18 formularza asortymentowego.
2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
33651600
3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES
100 szt.
4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASUTRWANIA ZAMÓWIENIA
5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR 19
NAZWA Szczepionka
1)
KRÓTKI OPIS
Szczepionka opisana w poz. 19 formularza asortymentowego.
2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
33651600
3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES
700 szt.
4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASUTRWANIA ZAMÓWIENIA
5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR 20
NAZWA Szczepionka
1)
KRÓTKI OPIS
Szczepionka opisana w poz. 20 formularza asortymentowego.
2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
33651600
3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES
150 szt.
4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASUTRWANIA ZAMÓWIENIA
5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR 21
NAZWA Szczepionka
1)
KRÓTKI OPIS
Szczepionka opisana w poz. 21 formularza asortymentowego.
2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
33651600
3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES
100 szt.
4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASUTRWANIA ZAMÓWIENIA
5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR 22
NAZWA Szczepionka
1)
KRÓTKI OPIS
Szczepionka opisana w poz. 22 formularza asortymentowego.
2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
33651600
3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES
100 szt.
4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASUTRWANIA ZAMÓWIENIA
5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.1.1)
Wymagane wadia i gwarancje
Oferty na poszczególne pozycje (zadania) winny być zabezpieczone wadium w następujących kwotach PLN:
— zadanie 1) 2 600,00,
— zadanie 2) 160,00,
— zadanie 3) 170,00,
— zadanie 4) 90,00,
— zadanie 5) 140,00,
— zadanie 6) 5 400,00,
— zadanie 7) 7 300,00,
— zadanie 8) 390,00,
— zadanie 9) 1 000,00,
— zadanie 10) 1 900,00,
— zadanie 11) 50,00,
— zadanie 12) 50,00,
— zadanie 13) 4 200,00,
— zadanie 14) 900,00,
— zadanie 15) 1 500,00,
— zadanie 16) 280,00,
— zadanie 17) 270,00,
— zadanie 18) 560,00,
— zadanie 19) 4 900,00,
— zadanie 20) 400,00,
— zadanie 21) 230,00,
— zadanie 22) 240,00.
III.1.2)
Główne warunki finansowania i płatności i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących
III.1.3)
Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie
III.1.4)
Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia
Tak
Zaoferowane szczepionki muszą spełniać wymagania ustawy z dnia 6.9.2001 r. - Prawo farmaceutyczne,ustawy z dnia 27.7.2001 r. o Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i ProduktówBiobójczych oraz figurować w Rejestrze Produktów Leczniczych Dopuszczonych do Obrotu na terenie R.P.
III.2)
WARUNKI UDZIAŁU
III.2.1)
Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lubhandlowego
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 1. O udzielenie zamówieniamogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy – Pzp dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładająobowiązek ich posiadania;
2) posiadania wiedzy i doświadczenia.
Wymóg określony w pkt. 1) zamawiający uzna za spełniony jeśli wykonawcy, w tym wykonawcy ubiegający się ozamówienie wspólnie, złożą:
a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg załączonego do SIWZ wzoru;
b) ważne zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie obrotu produktami leczniczymi,będącymi przedmiotem oferty, wydane na podstawie ustawy z dnia 6.9.2001 r. - Prawo farmaceutyczne.
Wymóg określony w pkt. 2) zamawiający uzna za spełniony, jeśli wykonawcy, w tym wykonawcy ubiegającysię o zamówienie wspólnie, załączą do oferty wykaz wg załączonego do SIWZ wzoru, wykonanych lubwykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okresprowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. Wykaz winien zawierać co najmniej 3 dostawy, przyczym każda z nich winna mieć wartość brutto nie mniejszą niż 70 % łącznej wartości brutto zaoferowanychszczepionek. Do każdej wykazanej dostawy winna być załączona opinia odbiorcy potwierdzająca, że była lubjest wykonywana należycie.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania napodstawie art. 24 ust. 1 ustawy – Pzp.
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania winni załączyć do oferty następującedokumenty:
1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy – Pzp wg załączonego doSIWZ wzoru;
2) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazaniabraku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy – Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a osoby fizyczne – oświadczenie wg załączonego do SIWZwzoru w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp;
3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzające, że wykonawca niezalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenielub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu –wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalegaz opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidzianeprawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonaniadecyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy –Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
6) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy –Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.2.2)
Zdolność ekonomiczna i finansowa
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: O udzielenie zamówienia mogąubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Zamawiający uzna spełnienie przez wykonawcę powyższego warunku jeśli przedstawi następujące dokumenty:
1) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiadarachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową, wystawionąnie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Zamawiający wymaga, aby w informacjibyła uwidoczniona wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa na kwotę nie mniejsząniż 50 % łącznej wartości brutto zaoferowanych szczepionek (wszystkich zaoferowanych pozycji – zadań);
2) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony ododpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.2.3)
Zdolność techniczna
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowaniaodpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Zamawiający uzna spełnienie przez wykonawców powyższego warunku, jeśli wykonawca na złożyoświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy – Pzp, wg załączonego do SIWZ wzoru.
III.2.4)
Zamówienia zastrzeżone
Nie
III.3)
SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ NA USŁUGI
III.3.1)
Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu
III.3.2)
Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych zawykonanie usługi
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1)
RODZAJ PROCEDURY
IV.1.1)
Rodzaj procedury
Otwarta
IV.1.2)
Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
IV.1.3)
Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
IV.2)
KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.2.1)
Kryteria udzielenia zamówienia
Najniższa cena
IV.2.2)
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna
Nie
IV.3)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1)
Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą
ZP-I/01/11
IV.3.2)
Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
Nie
IV.3.3)
Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych
Dokumenty odpłatne Nie
IV.3.4)
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
14.3.2011 - 10:00
IV.3.5)
Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
IV.3.6)
Język(i), w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski.
IV.3.7)
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Okres w dniach 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8)
Warunki otwarcia ofert
Data: 14.3.2011 - 11:00
Miejsce
Siedziba zamawiającego, ul. Szczęśliwicka 36, pok. 208.
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert Tak
Członkowie komisji przetargowej.
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1)
JEST TO ZAMÓWIENIE O CHARAKTERZE POWTARZAJĄCYM SIĘ
Nie
VI.2)
ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓWWSPÓLNOTOWYCH
Nie
VI.3)
INFORMACJE DODATKOWE
VI.4)
PROCEDURY ODWOŁAWCZE
VI.4.1)
Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Krajowa Izba Odwoławczaul. Postępu 17A02-676 WarszawaPOLSKAE-mail: odwołania@uzp.gov.plTel. +48 224587840Faks +48 224587800
VI.4.2)
Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dniaprzesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia - jeżeli zostałyprzesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2 ustawy Pzp, albo w terminie 15 dni - jeżeli zostały przesłane winny sposób.
VI.4.3)
Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
VI.5)
DATA WYSŁANIA NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA:
27.1.2011

SIWZ

Formularz asortymentowy - zał. do SIWZ

Formularz oferty

Formularz asortymentowo-cenowy - zał. nr 1 do oferty

Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 2 do oferty

Oświadczenie (o produkcie) - zał. nr 3 do oferty

Wykaz wykonanych dostaw szczepionek - zał. nr 4 do oferty

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - zał. nr 5 do oferty

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (os. fizyczne) - zał. nr 5a do oferty

Umowa - projekt - zał. nr 6 do oferty

Pytania i odpowiedzi - 07.02.2011 r.

Pytania i odpowiedzi - 10.02.2011 r.

Zawiadomienie o wyborze oferty - 23.03.2011 r.


Dokument oglądany razy: 1925
Podlega Ustawie
Opublikował: Szymon Mazurek
Publikacja dnia: 23-03-2011 13:30
Publikacja ostatniej zmiany: 23-03-2011 13:30